Jeg har 30 års erfaring som dj der er din garanti for et professionel tilrettelagt forløb. Jeg spiller både til privat og firmafester, lige fra de små private selskaber med 50 personer og de store firmafester med op til flere hundrede deltagere. Jeg bliver ofte bedt om at stå for hele produktionen til store bryllupper og større events – og har både erfaringen og netværket der sikrer at arrangementet forløber uden problemer. Jeg har også stor erfaring i at spille til internationale begivenheder, hvor ingen af gæsterne er fra Danmark og hvor der ikke må spilles Dansk musik.
Eksempel på en større produktion: Bryllup på Kragerup Gods fra start til slut i samarbejde med Avenie Events. Selve planlægningen tog 3 mdr, hvor jeg koordinerede arrangementet med brudepar, weddingplanner, Kragerup Gods og sangerinde.
Udstyr: PA anlæg 1: 2 x EV 15″ monitors for sangerinde og lydafvikling, Yamaha live mixer, Pioneer RX2 Dj pult til afvikling af back tracks
PA anlæg 2: 2 x Turbossound NuQ 152-An til lounge på terrassen
PA anlæg 3: 2 stk. Yamaha DXR8 og 1 stk. Meyer Sound LFC 750, Pioneer RX2 Dj pult. Diverse LED lys og effekter inkl. 12 Chauvet Freedom Sticks
Tidsplan 14 timers arrangement:
kl. 11 Pakning af udstyr til arrangementet, dette inkluderer i alt 3 anlæg der skal sættes op
kl. 12 Opsætning af PA anlæg 1 & 2 udendørs inkl. livemixer og mikrofon til præst og sangerinde
kl. 12.30 Lydprøve med sangerinde og indstilling af lyd med ekstern lydmand
kl. 13.00 Gæsterne ankommer til den udendørs vielse, sangerinde Julie Lind, synger 3 sange for brudeparret
kl. 14.00 Lounge musik på terrassen PA anlæg 2. PA anlæg 2 pilles ned mens gæsterne går mod terrassen.
kl. 15.00 Opsætning af PA anlæg 3 på i festlokalet – inkl. ekstra højtalere til dinnerområdet
kl. 17.00 Gæsterne ankommer til velkomstdrinks, loungemusik i 2 forskellige lokaler
kl. 18.00 Middag start, behagelig loungemusik under middagen – styring af lyd ved taler osv
kl. 22.00 Dansegulvet åbner med de helt rigtige hits på dansegulvet og lækkert lysshow. Brudeparrets musikønsker prioriteres.
kl. 23.50 Brudevals. Alt blinkene diskolys slukkes så der kun er romantisk baggrundsbelysning.
kl. 23.55 Brudeparret åbner dansegulvet med “deres” sang, derefter skydes festen godt fra start indtil der er trængsel på dansegulvet.
kl. 02.00 Tak for i aften, jeg pakker diskret sammen.


*Allan er den bedste DJ, jeg har oplevet til en privatfest. Vi hyrede ham til vores bryllup, da han havde spillet til et andet bryllup, vi deltog i for 6 år siden. Dengang gik snakken på, hvordan Allan havde forvandlet dansegulvet, så festen altid var i gang. Alligevel formåede Allan at overgøre sin præstation til vores bryllup, og der var aldrig et øjeblik, hvor dansegulvet ikke var fuldt ud i gang. Allan var kanon til at holde trit med stemningen på dansegulvet, og når gæsterne nævner vores bryllup, så nævner det først og fremmest festen. Jeg vil til enhver tid booke Allan igen, hvis jeg skal bruge DJ til en fest. Meget, meget tilfreds.
Patrick & Malene
Bryllup @ Sonnerupgaard juli 2022
*Vi brugte Dj Flyverskjul til vores 25 års jubilæumsfest hvor vi havde fornøjelsen af Dj Peter Panik fra start til slut. Han var tydeligvis en rutineret Dj der hele tiden ”læste” publikum og kontant satte den rigtige musik på og var en super ”fest komponist”. Der var både musik og lys/up light så den helt rigtige stemning var der. De bedste anbefalinger fra GTS Nordic.
Firmafest for GTS Nordic på Marienlyst Strandhotel juni 2024
*Hej Allan och stort tack för din hjälp och medverkan!
Vilket party det blev! Hörde att folk stod kvar på dansgolvet till kl. 2:00(!!)
Firmafest for ETON på Marienlyst Strandhotel september 2023
*Hej Allan
Tusind tak for en fantastisk fest. Du gjorde et godt arbejde og holdt dansegulvet fyldt hele aftenen! Det var en stor succes.
Firmafest for Novo Nordisk på Marienlyst Strandhotel maj 2023